Wednesday, April 21, 2010

Assalamualaikum dan Selamat Datang ke HARTA EMAS

Terima kasih kerana sudi menjengah ke blog saya yang tidak seberapa ini. Insya allah dari masa ke semasa, saya akan selalu update info-info terkini untuk dikongsi bersama.

Bercerita tentang emas ni sebenarnya ia bermula sejak beberapa bulan yang lalu. Memang sebelum ni saya selalu memikirkan bagaimana cara untuk menambahkan pendapatan. Walaupun gaji saya dan isteri cukup setiap bulan tapi kami sering memikirkan keselesaan anak2 yang bakal dilahirkan pada masa hadapan..Macam2 org offer pd kami. Biznes itu dan ini...Semua kami dh buat, tapi tidak menjadi mungking bukan rezeki kami...

Hingga la pada 1 hari rakan saya bercerita tentang pelaburan emas. Sy ingt biznes jual brg kemas:)sebagai seorang lelaki tulen,segan la nk jual brg kemas:) Tapi selepas membaca blog PUBLIC GOLD dan Jutawan Emas, ia sama sekali mengejutkan saya. Rupa2nya memang ada org yg melabur JONGKONG EMAS 999.9 kt Malaysia. Dalam hati tertanya2,Biar Betoiii...??Sejak saat tue la saya kerap study dan mentelaah ilmu2 yg dismpaikan oleh org2 yg expert dlm pelaburan Emas nih.Dlm hidup saya masa tue adlh EMAS....EMAS...EMAS...

Then selepas yakin dgn pelaburan ni(ambil masa 2hr jer tok yakinkan diri nih),saya terus berhubung dgn mahaguru Syukor di Public Gold...Di situlah bermulanya title saya sbgai PELABUR DAN PENIAGA EMAS PUBLIC GOLD. Dan kehidupan saya dan isteri sekarang berubah sedikit demi sedikit...Selepas 2 hari join bisnes ni, ramai yang berminat nk melabur...Kata mereka "Daripada habiskan duit shopping xingt dunia...baik invest emas yg tentu2 akan naik harganya akan datang...". Ada juga yg cakap "Aku simpan ASB setahun dpt 7% jerk, tp kalo simpan emas dlm masa setahun dijangka pulangan 30-40%.Banyak tue......."

Disebabkan itu lah saya cuba membuat blog ni supaya pengalaman dan ilmu yang saya ada berkaitan EMAS ni dapat dikongsikan...(sepertimana org2 sebelum ini berkongsi ilmu dgn saya). Dan secara tak langsung saya dapat membantu org2 yang seperti sy dulu yang sering berdepan dgn kegagalan. Ini semua rezeki daripada Allah, dan mana lah tau rezeki anda pun ada di dalam pelaburan emas ini...Renung2kan lah...dan Selamat Berjaya:)

Bagi sesiapa yang ingin mengetahui info lebih lanjut tentang emas, bolehlah call sy fazrin 0176022385

No comments:

Post a Comment